Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuminskaya, L. D.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-21T07:31:30Z-
dc.date.available2023-09-21T07:31:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationHuminskaya, L. D. Interactive content in marketing communications / L. D. Huminskaya // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 374–375.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52919-
dc.description.abstractThis paper deals with the definition of interactive content, its benefits and disadvantages. The paper also describes which types of interactive content exist and shows diagrams of users’ preferences towards interactive content in social media.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectinteractive contenten_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.titleInteractive content in marketing communicationsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huminskaya_Interactive.pdf265.39 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.