Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52924
Title: The power of nostalgic marketing
Authors: Karniukhina, T. V.
Keywords: материалы конференций;marketing;nostalgic marketing
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Karniukhina, T. V. The power of nostalgic marketing / T. V. Karniukhina // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 383–384.
Abstract: The paper aims to verify the extent of the impact of nostalgia as an effective and modern phenomenon in marketing. It examines the mechanism of nostalgic marketing, the influence of nostalgia on different types of products and its role during the pandemic.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52924
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karniukhina_The.pdf272.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.