Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52941
Title: Features of marketing research in Belarus
Authors: Panchenia, S. A.
Keywords: материалы конференций;marketing research;decision-making
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Panchenia, S. A. Features of marketing research in Belarus / S. A. Panchenia // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 403.
Abstract: This paper embraces all kinds of marketing research and their peculiarities. It also defines a marketing survey which combines a plethora of methods and tools for data-driven decision-making process and has a substantial impact on businesses. The paper outlines one of the most widely-used kinds of marketing research in Belarus – marketing research of advertising efficiency.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52941
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panchenia_Features.pdf244.3 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.