Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52969
Title: Phraseological units in advertising campaign
Authors: Volosovich, E. S.
Malashonak, U. A.
Keywords: материалы конференций;phraseological units;stable comparisons;problem of selection proverbs
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Volosovich, E. S. Phraseological units in advertising campaign / E. S. Volosovich, U. A. Malashonak // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 395–396.
Abstract: This paper deals with the problem of selection and displaying proverbs, sayings, phraseological units and stable comparisons in advertising messages and also reveals the impact they produce on advertising campaign.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52969
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volosovich_PHRASEOLOGICAL.pdf276.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.