Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55686
Title: Индивидуальная образовательная траектория преподавателя как фактор осознанного роста в профессии
Other Titles: Individual educational trajectory of a teacher as a factor of the deliberate professional growth
Authors: Борискина, А. В.
Keywords: материалы конференций;образовательный процесс;повышение квалификации
Issue Date: 2024
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Борискина, А. В. Индивидуальная образовательная траектория преподавателя как фактор осознанного роста в профессии = Individual educational trajectory of a teacher as a factor of the deliberate professional growth / А. В. Борискина // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 12 апреля 2024 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2024. – С. 317–319.
Abstract: Рассматривается идея создания индивидуальных образовательных траекторий педагогов высшей школы в рамках профессионального и карьерного роста. Рассмотрены основные направления деятельности преподавателя, предложен концепт программного продукта в рамках системы личных кабинетов.
Alternative abstract: This article considers the idea of developing individual educational trajectories of university teachers within the framework of their professional growth and career. Basic types of teacher`s activities are considered, as well as a concept of possible software within a personal account system.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55686
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boriskina_ Individual'naya.pdf335.59 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.