Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕвчик, Н. С.-
dc.date.accessioned2016-11-24T09:07:15Z-
dc.date.accessioned2017-07-18T08:26:56Z-
dc.date.available2016-11-24T09:07:15Z-
dc.date.available2017-07-18T08:26:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЕвчик, Н. С. Проблема рационального обучения английскому языку детей с особенностями психофизического развития / Н. С. Евчик // Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями: сборник статей международной научно-практической конференции. ( Минск, 17 - 18 декабря 2015 г. ). – Минск : БГУИР, 2015. – С. 28 – 30.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10246-
dc.description.abstractThe article reflects the contents of the three basic levels of the English language worked out specially for the students with hearing loss and speech difficulties if compared to the results planned for the students of the same linguistic age with normal psycho-physical development.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectпсихофизическое развитиеru_RU
dc.subjectконстатирующий экспериментru_RU
dc.subjectформирующий экспериментru_RU
dc.titleПроблема рационального обучения английскому языку детей с особенностями психофизического развитияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evchik_Problema.PDF411.7 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.