Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВильдфлуш, О. А.-
dc.date.accessioned2016-11-24T09:37:06Z-
dc.date.accessioned2017-07-18T08:27:00Z-
dc.date.available2016-11-24T09:37:06Z-
dc.date.available2017-07-18T08:27:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВильдфлуш, О. А. Системный подход к организации учебного процесса для лиц с ограниченными возможностями / О. А. Вильдфлуш // Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями: сборник статей международной научно-практической конференции. ( Минск, 17 - 18 декабря 2015 г. ). – Минск : БГУИР, 2015. – С. 25 – 27.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10255-
dc.description.abstractThe mathematical model of process of knowledge accumulation by students is given. The effective multilevel structure of the educational process organization is offered. On the basis of statistical methods developed a method of restoring the true results of the control of knowledge of students.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectстатистический контрольru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.titleСистемный подход к организации учебного процесса для лиц с ограниченными возможностямиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vildflush_Sistemniy.PDF308.92 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.