Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайсеня, Л. И.-
dc.date.accessioned2016-11-30T12:35:48Z-
dc.date.accessioned2017-07-27T12:27:05Z-
dc.date.available2016-11-30T12:35:48Z-
dc.date.available2017-07-27T12:27:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМайсеня, Л. И. Определение тематических модулей в концепции предмета «Математика» / Л. И. Майсеня // Народная асвета. – 2015. - № 10. - C. 17 – 20.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10530-
dc.description.abstractАнализируется проблема отбора тематических модулей дисциплины «Математика» для уровня общего среднего образования. Приведено обоснование введения новых модулей дискретной математики, комбинаторики и теории вероятностей, векторов.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМин-во образования Республики Беларусьru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectобщее среднее образованиеru_RU
dc.subjectKeywords: general secondary educationru_RU
dc.subjectтематические модулиru_RU
dc.subjectthematic modulesru_RU
dc.titleОпределение тематических модулей в концепции предмета «Математика»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe problem of selection of thematic modules discipline "Mathematics" for the level of secondary education. The substantiation of the introduction of new modules, discrete mathematics, combinatorics and probability theory, vectors.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
280916.docx15.37 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.