Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВишняков, В. А.-
dc.date.accessioned2016-12-07T13:25:36Z-
dc.date.accessioned2017-07-27T12:27:23Z-
dc.date.available2016-12-07T13:25:36Z-
dc.date.available2017-07-27T12:27:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВишняков, В. А. Развитие и перспективы ИТ-образования для менеджеров и маркетологов / В. А. Вишняков // Инновационные технологии в образовании. - 2016. - № 2. - С. 3-7.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/10729-
dc.description.abstractПроанализированo состояние информационной подготовки менеджеров и маркетологов в Минском инновационном университете. Приведены особенности дистанционного обучения. Показаны направления их развития.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМинский инновационный университетru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectИТ-технологииru_RU
dc.subjectперспективыru_RU
dc.subjectменеджерru_RU
dc.titleРазвитие и перспективы ИТ-образования для менеджеров и маркетологовru_RU
dc.title.alternativeDevelopment and future of IT education for management and marketing specialistsru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe all study directions of IT education for management and marketing specialists in Minsk innovation University are analyzed. Their state and restrictions are shown. The forecast on next state its development with use of intelligence management and new technologies is make.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26091.pdf339.31 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.