Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/25378
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКиселев, В. В.-
dc.contributor.authorДавыдов, А. Г.-
dc.contributor.authorТкаченя, А. В.-
dc.date.accessioned2017-09-11T09:22:14Z-
dc.date.available2017-09-11T09:22:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКиселёв, В. В. Система определения эмоционального состояния диктора по голосу / В. В. Киселев, А. Г. Давыдов, А.В. Ткаченя // Открытые семантические технологии проектирования интеллектуальных систем = Open Semantic Technologies for Intelligent Systems (OSTIS-2012): материалы II Международной научно-технической конференции (Минск, 16-18 февраля 2012) / В. В. Голенков (отв. ред.) – Минск: БГУИР, 2012. - C. 355-358.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/25378-
dc.description.abstractВ статье рассматривается анализ речевой коммуникации в интеллектуальных диалоговых системах телекоммуникационной сферы. Речевая аналитика – новое направление в области речевых технологий ориентированное, на автоматический анализ разговора с целью выявления удовлетворенности собеседника. В статье кратко представлены теоретические аспекты системы определения эмоционального состояния диктора по голосу и практическая реализация предложенных методов на примере программного комплекса.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectголосовой анализru_RU
dc.subjectраспознавание эмоцийru_RU
dc.subjectмашинное обучениеru_RU
dc.subjectматериалы конференций-
dc.titleСистема определения эмоционального состояния диктора по голосуru_RU
dc.title.alternativeSystem of determination of the emotional state of the speaker of a software to the voiceru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationThe article describes the analysis of speech communication in intellectual dialogue systems of telecommunication. Speech analytics is a new direction in the field of speech technologies which is focused on the automatic analysis of conversation aimed at detecting the satisfaction of the interlocutor. The article briefly describes the theoretical aspects of the emotion recognition system and practical realization of the suggested methods through the example of bundled software.-
Appears in Collections:OSTIS-2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kiselev_Sistema.PDF688.78 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.