DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Касанин, С. Н. | - |
dc.contributor.author | Дюжов, Г. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-13T08:31:43Z | - |
dc.date.available | 2017-10-13T08:31:43Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Касанин, Г. Ю. Дюжов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 52 – 53. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26456 | - |
dc.description.abstract | Introduction of innovative technologies in practice of educational activity from the psychological point of view has a number of the essential positive factors raising learning efficiency of students. Use of innovative technologies allows to individualise training; raises activity of students and motivation of training; creates conditions for independent work; promotes development of a self-estimation at students; creates the comfortable environment of training. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | поточные технологии обучения | ru_RU |
dc.subject | внедрение иновационнных технологий | ru_RU |
dc.title | Влияние внедрения инновационных технологий в практику дистанционного обучения на улучшение качества подготовки специалистов | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)
|