Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасанин, С. Н.-
dc.contributor.authorДюжов, Г. Ю.-
dc.date.accessioned2017-10-13T08:31:43Z-
dc.date.available2017-10-13T08:31:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКасанин, Г. Ю. Дюжов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 52 – 53.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26456-
dc.description.abstractIntroduction of innovative technologies in practice of educational activity from the psychological point of view has a number of the essential positive factors raising learning efficiency of students. Use of innovative technologies allows to individualise training; raises activity of students and motivation of training; creates conditions for independent work; promotes development of a self-estimation at students; creates the comfortable environment of training.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectпоточные технологии обученияru_RU
dc.subjectвнедрение иновационнных технологийru_RU
dc.titleВлияние внедрения инновационных технологий в практику дистанционного обучения на улучшение качества подготовки специалистовru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vliyanietechnology.PDF648.93 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.