DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Петров, А. В. | - |
dc.contributor.author | Батаев, А. А. | - |
dc.contributor.author | Долгов, А. М. | - |
dc.contributor.author | Федорин, А. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-13T10:41:02Z | - |
dc.date.available | 2017-10-13T10:41:02Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Петров, А. В. К вопросу идентификации требований и принципов создания виртуальной учебной лаборатории для проведения занятий со студентами икт-специальностей / А. В. Петров [и др.] // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 39–40. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26522 | - |
dc.description.abstract | Abstract. With cloud and mobile computing technologies becoming more social and ubiquitous, elearning
tools draw more attention as a natural way of expanding educational capabilities of high schools. This
paper summarises some early results obtained at the Computer Science and Control Systems Department of the
Bauman Moscow State Technical University regarding a Virtual Laboratory for Software Engineering Students
initiative: stakeholders, requirements as well as fundamental architectural principles identified and described | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | информационные технологии | ru_RU |
dc.subject | непрерывное образование | ru_RU |
dc.subject | информационные системы | ru_RU |
dc.title | К вопросу идентификации требований и принципов создания виртуальной учебной лаборатории для проведения занятий со студентами икт-специальностей | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)
|