Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетров, А. В.-
dc.contributor.authorБатаев, А. А.-
dc.contributor.authorДолгов, А. М.-
dc.contributor.authorФедорин, А. Л.-
dc.date.accessioned2017-10-13T10:41:02Z-
dc.date.available2017-10-13T10:41:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПетров, А. В. К вопросу идентификации требований и принципов создания виртуальной учебной лаборатории для проведения занятий со студентами икт-специальностей / А. В. Петров [и др.] // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 39–40.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26522-
dc.description.abstractAbstract. With cloud and mobile computing technologies becoming more social and ubiquitous, elearning tools draw more attention as a natural way of expanding educational capabilities of high schools. This paper summarises some early results obtained at the Computer Science and Control Systems Department of the Bauman Moscow State Technical University regarding a Virtual Laboratory for Software Engineering Students initiative: stakeholders, requirements as well as fundamental architectural principles identified and describedru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectинформационные технологииru_RU
dc.subjectнепрерывное образованиеru_RU
dc.subjectинформационные системыru_RU
dc.titleК вопросу идентификации требований и принципов создания виртуальной учебной лаборатории для проведения занятий со студентами икт-специальностейru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
identificatsiyatrebovaniy.PDF649.4 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.