Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКачалов, И. Л.-
dc.date.accessioned2017-10-16T08:06:37Z-
dc.date.available2017-10-16T08:06:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКачалов, И. Л. Обязательный модуль «экономика»: чему мы научим студентов? / И. Л. Качалов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 208.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26629-
dc.description.abstractIntroduction to the educational process of a modular system for teaching social and humanitarian disciplines has both benefactor and negative consequences. Professor community looked down especially critical to the unification of two very different disciplines such as economics and sociology into a compulsory module "Economics". Distance learning shall suffer the greatest losses in training quality of future specialists as consequence from such an association.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectмодульная системаru_RU
dc.subjectпреподавание учебных дисциплинru_RU
dc.titleОбязательный модуль «экономика»: чему мы научим студентов?ru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
omodyl.PDF631.63 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.