Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарашков, А. Д.-
dc.contributor.authorГлухова, Л. А.-
dc.date.accessioned2017-12-12T11:13:10Z-
dc.date.available2017-12-12T11:13:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБарашков, А. Д. Изучение основ показа рекламы в сети интернет студентами маркетинговых специальностей при дистанционном обучении / А. Д. Барашков, Л. А. Глухова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 177 - 178.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28510-
dc.description.abstractAdvertising technology serving process research, methods and models research and analysis are presented. The importance of studying the basics of online advertising by students of marketing specialties for distance learning is shown.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.titleИзучение основ показа рекламы в сети интернет студентами маркетинговых специальностей при дистанционном обученииru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barashkov_Izucheniye.PDF346.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.