Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельникова, Е. А.-
dc.contributor.authorЩербина, Н. В.-
dc.contributor.authorВайнштейн, Л. А.-
dc.contributor.authorЯшин, К. Д.-
dc.date.accessioned2017-12-14T08:07:58Z-
dc.date.available2017-12-14T08:07:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПреемственность высшего профессионального образования на примере кафедры инженерной психологии и эргономики / Е. А. Мельникова [и др.] // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции, Минск, 7–8 декабря 2017 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2017. – С. 56–57.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28562-
dc.description.abstractThe country’s transition to two-tier model training makes especially urgent the need for continuity of higher profession- al education in the transition from one stage to another. As a result of full cycle of university education graduates will have fundamental knowledge and strong professional skills, including, in the core research and teaching areas.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectвысшее профессиональное образованиеru_RU
dc.subjectинженерная психологияru_RU
dc.subjectэргономикаru_RU
dc.titleПреемственность высшего профессионального образования на примере кафедры инженерной психологии и эргономикиru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnikova_Preyemstvennost.PDF383.24 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.