Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКанашевич, Т. Н.-
dc.contributor.authorСинькевич, В. Н.-
dc.date.accessioned2017-12-14T11:27:38Z-
dc.date.available2017-12-14T11:27:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКанашевич, Т. Н. Общая характеристика гипермедийного учебного комплекса по педагогике с использованием структурно-логических схем / Т. Н. Канашевич, В. Н. Синькевич // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 232-233.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28596-
dc.description.abstractIn the article the actual problem of organizing and structuring the learning contents of discipline «Pedagogy», studied by students of engineering-pedagogical faculty of BNTU, and its visual representation using hypermedia technology.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectгипермедийный учебный комплексru_RU
dc.titleОбщая характеристика гипермедийного учебного комплекса по педагогике с использованием структурно-логических схемru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanashevich_Obshchaya.PDF921.79 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.