Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульга, Е. С.-
dc.contributor.authorСурков, К. А.-
dc.date.accessioned2017-12-14T13:31:22Z-
dc.date.available2017-12-14T13:31:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШульга, Е. С. Модель приёма преподавателем работ студентов на основе системы массового обслуживания / Е. С. Шульга, К. А. Сурков // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 145 - 146.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28631-
dc.description.abstractTasks defense is one of the most important components of the education process. Tutor’s work can be presented by the queueing model. This analytical model can be used as a reason for creating software to automate some tutor’s tasks.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.titleМодель приёма преподавателем работ студентов на основе системы массового обслуживанияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shulga_Model.PDF373.04 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.