Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛи, А. Е.-
dc.date.accessioned2017-12-18T07:30:51Z-
dc.date.available2017-12-18T07:30:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛи, А. Е. Внедрение инновационных технологий в практику образовательной деятельности для улучшения качества обучения / А. Е. Ли // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 304 – 305.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28687-
dc.description.abstractInnovation is a direct way of integration of education, science and industry. Simultaneously, innovation in all aspects: the organizational, methodological and applied - is the main tool to improve the quality of education. The purpose of innovation is a qualitative change in the personality of the student in comparison with the traditional system. This is made possible by the introduction of a professional activity is not known practice of teaching and educational program that involved the removal of teacher crisis.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectвоенное образованиеru_RU
dc.subjectинновационные технологииru_RU
dc.titleВнедрение инновационных технологий в практику образовательной деятельности для улучшения качества обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li_Vnedreniye.PDF367.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.