Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДроздовский, С. Е.-
dc.date.accessioned2017-12-26T12:00:35Z-
dc.date.available2017-12-26T12:00:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДроздовский, С. Е. Инклюзивность - как принцип развития профессионального образования / С. Е. Дроздовский // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 18 – 20.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28839-
dc.description.abstractRatification of the Convention on the Rights of Persons with Disabilities (UN, 2006) by the Republic of Belarus in 2016 establishes an obligation to reform all types of education, including vocational, on the principles of inclusion. This article reveals the author's reflections on the basic principles and foundations of inclusion in vocational education.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectпрофессиональное образованиеru_RU
dc.titleИнклюзивность - как принцип развития профессионального образованияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drozdovskiy_Inklyuzivnost.PDF622.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.