DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Дроздовский, С. Е. | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-26T12:00:35Z | - |
dc.date.available | 2017-12-26T12:00:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Дроздовский, С. Е. Инклюзивность - как принцип развития профессионального образования / С. Е. Дроздовский // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 18 – 20. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28839 | - |
dc.description.abstract | Ratification of the Convention on the Rights of Persons with Disabilities (UN, 2006) by the
Republic of Belarus in 2016 establishes an obligation to reform all types of education, including
vocational, on the principles of inclusion. This article reveals the author's reflections on the basic
principles and foundations of inclusion in vocational education. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | инклюзивное образование | ru_RU |
dc.subject | профессиональное образование | ru_RU |
dc.title | Инклюзивность - как принцип развития профессионального образования | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)
|