Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕргулевич, А. С.-
dc.date.accessioned2017-12-26T12:11:56Z-
dc.date.available2017-12-26T12:11:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЕргулевич, А. С. Позитивная дискриминация, проблемы развития образования для людей с инвалидностью / А. С. Ергулевич // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 54 – 56.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28840-
dc.description.abstractThe article highlights pros and cons of positive discrimination of people with disabilities in educational institutions. It is hard to have unified institutions under uncertain conditions. The transition and implementation of standards should be conducted under both governmental and public control. Civic activists and NGOs play a vital role in creating a safe and transparent environment for all. Self-help groups and additional educational activities are necessary to ensure successful transition.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectдискриминацияru_RU
dc.titleПозитивная дискриминация, проблемы развития образования для людей с инвалидностьюru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ergulevich_Pozitivnaya.PDF501.6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.