DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Ергулевич, А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-26T12:11:56Z | - |
dc.date.available | 2017-12-26T12:11:56Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ергулевич, А. С. Позитивная дискриминация, проблемы развития образования для людей с инвалидностью / А. С. Ергулевич // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 54 – 56. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28840 | - |
dc.description.abstract | The article highlights pros and cons of positive discrimination of people with disabilities in
educational institutions. It is hard to have unified institutions under uncertain conditions. The transition and implementation of standards should be conducted under both governmental and public control. Civic activists and NGOs play a vital role in creating a safe and transparent environment for
all. Self-help groups and additional educational activities are necessary to ensure successful transition. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | инклюзивное образование | ru_RU |
dc.subject | дискриминация | ru_RU |
dc.title | Позитивная дискриминация, проблемы развития образования для людей с инвалидностью | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)
|