Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисовская, Т. В.-
dc.contributor.authorФомина, О. В.-
dc.date.accessioned2017-12-27T12:29:32Z-
dc.date.available2017-12-27T12:29:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛисовская, Т. В. К проблеме профессионального выбора учащимися с интеллектуальной недостаточностью / Т. В. Лисовская, О. В. Фомина // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 20 – 23.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28873-
dc.description.abstractIn article the problem of professional and labor training of pupils with easy intellectual insufficiency reveals. The characteristic of classes of profound social and vocational training of pupils on the basis of auxiliary school (auxiliary boarding school) and institutions of vocational training which are carrying out training in the called category of pupils is provided. Problems of choice of profession by pupils with intellectual insufficiency are considered and also ways of their decision are given.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectинтеллектуальная недостаточностьru_RU
dc.titleК проблеме профессионального выбора учащимися с интеллектуальной недостаточностьюru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisovskaya_K.PDF569.41 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.