Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлиборская, В. В.-
dc.date.accessioned2018-04-23T08:41:14Z-
dc.date.available2018-04-23T08:41:14Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСлиборская, В. В. Маркетинговое исследование и прогнозирование перспективности использования бренд-технологий на белорусском рынке = Marketing research and prognostics of availability of use brand-technologies in the belorussian market / В. В. Слиборский // Доклады БГУИР. – 2006. – № 4 (16). – С. 86–89.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31140-
dc.description.abstractВ настоящей работе определен общий уровень маркетингового сознания белорусских потребителей и выявлена его зависимость от возраста и пола потребителей. Изучено отношение белорусов к марочным товарам. Исследована степень готовности потребителей заплатить премиум-цену за марочный товар. Определен уровень знания отечественных и иностранных торговых марок белорусскими покупателями. Выявлены факторы, формирующие долговременную покупательскую приверженность. Определены свойства товара, которые оказывают наибольшее влияние на мужчин и женщин при принятии решения о покупке. Спрогнозированы перспективы применения технологий брендинга в Республике Беларусь.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectдоклады БГУИРru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectмаркетинговое сознаниеru_RU
dc.subjectбренд-технологииru_RU
dc.subjectпокупательская приверженностьru_RU
dc.subjectпремиум-ценаru_RU
dc.titleМаркетинговое исследование и прогнозирование перспективности использования бренд-технологий на белорусском рынкеru_RU
dc.title.alternativeMarketing research and prognostics of availability of use brand-technologies in the belorussian marketru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationIn present paper common marketing awareness level of belarussian consumers is determined and its consumers’ age and sex dependence is discovered. Belorussians’ attitude to brand products is scrutinized. Degree of consumer willingness to pay a premium price for a brand product is investigated. Standard of belarussian consumers’ knowledge of domestically produced and foreign merchandise marks is determined. Factors, which forms long-term customer loyalty, are discovered. Product properties, which greatly influence on men and weman at purchase decision making, are determined. Prospects of use branding technologies in the Republic of Belarus are forecasted.-
Appears in Collections:№4 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sliborskaya_Marketing.pdf301.34 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.