Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯсюкевич, Л. В.-
dc.date.accessioned2018-06-01T07:35:02Z-
dc.date.available2018-06-01T07:35:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЯсюкевич, Л. В. Актуальные проблемы обучения химии в техническом университете / Л. В. Ясюкевич // Доклады БГУИР. - 2009. - № 6 (44). - С. 99 - 103.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31723-
dc.description.abstractРассмотрены проблемы обучения химии в техническом вузе в современных условиях; проанализированы причины, влияющие на уровень успеваемости студентов по предмету. Приведены методика диагностического мониторинга, анализ статистических данных мониторинга; определена система корректирующих действий.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectдоклады БГУИРru_RU
dc.subjectадаптацияru_RU
dc.subjectанкетированиеru_RU
dc.subjectкогнитивный критерийru_RU
dc.subjectмотивация к предметуru_RU
dc.subjectмониторингru_RU
dc.subjectпервичная диагностикаru_RU
dc.subjectкорректирующие действияru_RU
dc.titleАктуальные проблемы обучения химии в техническом университетеru_RU
dc.title.alternativeActual problems of teaching chemistry in a technical higher educational institutionru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationThe problems of providing quality of chemistry teaching in a technical higher-educational institution at a present-day conditions are viewed; there analyzed the causes that influence the level of advancement of students for the subject. The methods of diagnostic monitoring and analysis of statistical data of monitoring are brought, the system of correcting actions is determined.-
Appears in Collections:№6 (44)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jasiukevich_Actual.PDF304.92 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.