Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/34883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖивицкая, Е. Н.-
dc.contributor.authorЗагоровский, М. М.-
dc.contributor.authorПархименко, В. А.-
dc.date.accessioned2019-04-01T08:58:39Z-
dc.date.available2019-04-01T08:58:39Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЖивицкая, Е. Н. Обучение в высшем учебном заведении как инвестиционный проект (на примере УО "БГУИР") / Е. Н. Живицкая, М. М. Загоровский, В. А. Пархименко // Доклады БГУИР. - 2008. - № 6 (36). - С. 116 - 122.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/34883-
dc.description.abstractРассмотрена проблема экономического обоснования целесообразности получения высшего образования. Построена инвестиционная модель получения индивидом высшего образования. Осуществлены эмпирические расчеты по фактическим данным УО "БГУИР". Получены практические выводы по рассматриваемой проблеме.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectдоклады БГУИРru_RU
dc.subjectэффективность обученияru_RU
dc.subjectчеловеческий капиталru_RU
dc.subjectинвестиционная модельru_RU
dc.subjectдисконтированиеru_RU
dc.titleОбучение в высшем учебном заведении как инвестиционный проект (на примере УО "БГУИР")ru_RU
dc.title.alternativeTraining in the higher educational institution as the investment project (on example of Belarusian State University of Informatics and Radioelectronics)ru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationThe problem of an economic substantiation of expediency of reception of higher education is considered. The investment model of reception of higher education by the individual is constructed. Empirical calculations under the facts of "BSUIR" are carried out. Practical conclusions on the considered problem are received.-
Appears in Collections:№6 (36)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jivitskaya_Training.pdf380.17 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.