Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМисько, В. А.-
dc.date.accessioned2019-05-20T12:04:46Z-
dc.date.available2019-05-20T12:04:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМисько, В. А. Проведение практических занятий с курсантами. Направления инновационной деятельности / В. А. Мисько // Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий = Problems of improving the efficiency of the educational process based on information technology: материалы XII Междунар. науч.-практ. конф. (Республика Беларусь, Минск, 25 апреля 2019 года) / редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. - Минск : БГУИР, 2019. – С. 85 – 90.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35207-
dc.description.abstractПрактические занятия нацелены на формирование и развитие у обучающихся умений и навыков путем непосредственного многократного применения полученных знаний в учебных ситуациях. В статье показаны факторы определяющие актуальность совершенствования практической подготовки; раскрыты основные требования к структуре и содержанию практических занятий; показаны направления инновационной деятельности при проведении практических занятий дисциплин специализаций.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectобразовательный процесс практические занятияru_RU
dc.subjectинновацияru_RU
dc.subjecteducational process practical classesru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.titleПроведение практических занятий с курсантами. Направления инновационной деятельностиru_RU
dc.title.alternativeCONDUCTING PRACTICAL CLASSES WITH COURSES. DIRECTIONS OF INNOVATION ACTIVITIESru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationPractical exercises are aimed at the formation and development of learning abilities and skills in students through the direct multiple use of their knowledge in educational situations. The article shows the factors that determine the relevance of improving practical training; disclosed the basic requirements for the structure and content of practical exercises; the directions of innovative activity are shown when conducting practical classes of disciplines of specializations.-
Appears in Collections:Проблемы повышения эффективности образовательного процесса на базе информационных технологий 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Misko_Provedeniye.PDF141.61 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.