Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/36653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрлов, Р. В.-
dc.date.accessioned2019-10-07T12:58:55Z-
dc.date.available2019-10-07T12:58:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОрлов, Р. В. Формирование имиджа торговой марки средствами сети Интернет : автореф. дисс. ... магистра информационных технологий : 1- 40 81 05 / Р. В. Орлов ; науч. рук. В. Д. Цыганков . - Минск : БГУИР, 2019. – 8 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/36653-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectимидж компанииru_RU
dc.subjectимидж организацииru_RU
dc.titleФормирование имиджа торговой марки средствами сети Интернетru_RU
dc.typeАвторефератru_RU
Appears in Collections:1-40 81 05 Информационно-коммуникационные технологии в экономике

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orlov_avt.pdf147.01 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.