Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавенок, И. Л.-
dc.contributor.authorКуликов, С. С.-
dc.date.accessioned2020-01-30T11:51:37Z-
dc.date.available2020-01-30T11:51:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСавенок, И. Л. Геймификация как инструмент развития образовательного процесса / Савенок И. Л., Куликов С. С. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 268–269.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38428-
dc.description.abstractThe educational process includes various elements of gamification throughout its existence. Gamification creates additional motivation and facilitates engagement in the educational process. A software product that combines and gamifies different aspects of studying in higher education institutions will help them involve students in diverse activities in universities’ social life and improve academic performance and concernment.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectгеймификацияru_RU
dc.subjectмотивация обучающихсяru_RU
dc.titleГеймификация как инструмент развития образовательного процессаru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savenok_Geymifikatsiya.pdf270.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.