Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахаров, И. Я.-
dc.contributor.authorКозловский, А. Е.-
dc.contributor.authorМокринский, В. В.-
dc.date.accessioned2020-06-01T09:33:11Z-
dc.date.available2020-06-01T09:33:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗахаров, И. Я. Использование педагогических измерений в образовательном процессе / Захаров И. Я., Козловский А. Е., Мокринский В. В. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development: материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 17 апреля 2020 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2020. – С. 37 – 39.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39012-
dc.description.abstractThe use of pedagogical measurements as an important component of the educational process is considered. The features of using the point-rating and module-rating system of evaluation are shown.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectмодульно-рейтинговая система обученияru_RU
dc.subjectпедагогический контроль знанийru_RU
dc.titleИспользование педагогических измерений в образовательном процессеru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakharov_Ispolzovaniye.pdf284.51 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.