Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуравлев, В. А.-
dc.date.accessioned2020-07-07T12:56:51Z-
dc.date.available2020-07-07T12:56:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖуравлев, В. А. Маркетинговая информационная система предприятий и торговых организаций / В. А. Журавлев // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20-21 мая 2020 года: в 3 ч. Ч. 3 / редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск : Бестпринт, 2020. – С. 389–393.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-905-339-9-
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39427-
dc.description.abstractРассмотрены вопросы организации маркетинговой информационной системы предприятий и торговых организаций. The issues of organizing the marketing information system of industrial enterprises and trade organizations are considered.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБеспринтru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectцифровой маркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговая информационная системаru_RU
dc.subjectdigital marketing-
dc.titleМаркетинговая информационная система предприятий и торговых организацийru_RU
dc.title.alternativeMarketing information system of industrial enterprises and trade organizations-
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuravlev_Marketingovaya.pdf587.11 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.