DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Ильющенко, И. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-01T08:30:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-01T08:30:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Ильющенко, И. Ф. How can games affect the human brain? / И. Ф. Ильющенко // Проблемы экономики и информационных технологий: сборник тезисов докладов 56-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18 – 20 мая 2020 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2020. – С. 153 – 154. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/39658 | - |
dc.description.abstract | The paper deals with the influence of computer (video) games on gamer’s brain activities, notably neuroplasticity as the ability of the human brain to build connections. Video games are examined as a tool of improving cognitive abilities and skills based on them. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | сomputer video games | ru_RU |
dc.subject | neuroplasticity | ru_RU |
dc.title | How can games affect the human brain? | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 56-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2020)
|