Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/41441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФибик, Д. А.-
dc.date.accessioned2020-12-03T08:04:04Z-
dc.date.available2020-12-03T08:04:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФибик, Д. А. Технология разработки игрового проекта в среде UE4 : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1-36 80 08 / Д. А. Фибик ; науч. рук. Н. П. Амельченко. – Минск : БГУИР, 2020. – 6 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/41441-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectигровой проектru_RU
dc.subjectсреда UE4ru_RU
dc.titleТехнология разработки игрового проекта в среде UE4ru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:1-36 80 08 Инженерная геометрия и компьютерная графика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fibik_Tehnologiya.pdf605.6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.