Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВайдо, В. П.-
dc.contributor.authorАсламов, А. П.-
dc.contributor.authorАсламов, Ю. П.-
dc.date.accessioned2015-04-24T10:26:57Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:07:41Z-
dc.date.available2015-04-24T10:26:57Z
dc.date.available2017-07-18T12:07:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВайдо, В. П. Нюансы преподавания социально-гуманитарных дисциплин / В. П. Вайдо, А. П. Асламов, Ю. П. Асламов // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 281 - 282.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4221-
dc.description.abstractThe article is devoted to searching new approaches to teaching social and humanitarian disciplines in high school. After the overview of some possible ways to make the education process effective authors came to the conclusion that it is more necessary to change the status of the teacher in today’s society at whole.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleНюансы преподавания социально-гуманитарных дисциплинru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нюансы преподавания.PDF561.34 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.