Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлександрова, Л. Н.-
dc.date.accessioned2015-04-24T10:48:08Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:07:40Z-
dc.date.available2015-04-24T10:48:08Z
dc.date.available2017-07-18T12:07:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАлександрова, Л. Н. Проблема кодового конституирования научно-технического дискурса / Л. Н. Александрова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 261 - 262.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4226-
dc.description.abstractAnalysis of distance education has allowed to define it as the most suitable for personal fulfillment and her creative abilities.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleПроблема кодового конституирования научно-технического дискурсаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проблема самореализации.PDF561.75 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.