DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Бархатков, А. И. | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-24T11:04:25Z | |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T12:07:44Z | - |
dc.date.available | 2015-04-24T11:04:25Z | |
dc.date.available | 2017-07-18T12:07:44Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бархатков, А. И. Психологические аспекты дистанционного обучения / А. И. Бархатков // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 275 - 276. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4229 | - |
dc.description.abstract | The report deals with the basic psychological aspects of the distance learning. It stresses the
interdisciplinary nature of psychological studies of this educational form and points out the dual understanding
of the distance learning process. It underlines the importance of taking into account of the various cognitive
styles of students and proposes the combination of different teaching methods as a basic approach. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.title | Психологические аспекты дистанционного обучения | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)
|