Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБархатков, А. И.-
dc.date.accessioned2015-04-24T11:04:25Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:07:44Z-
dc.date.available2015-04-24T11:04:25Z
dc.date.available2017-07-18T12:07:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБархатков, А. И. Психологические аспекты дистанционного обучения / А. И. Бархатков // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 275 - 276.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4229-
dc.description.abstractThe report deals with the basic psychological aspects of the distance learning. It stresses the interdisciplinary nature of psychological studies of this educational form and points out the dual understanding of the distance learning process. It underlines the importance of taking into account of the various cognitive styles of students and proposes the combination of different teaching methods as a basic approach.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleПсихологические аспекты дистанционного обученияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Психологические аспекты.PDF557.57 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.