Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМасейчик, Е. А.-
dc.date.accessioned2015-04-30T11:09:36Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:06:40Z-
dc.date.available2015-04-30T11:09:36Z
dc.date.available2017-07-18T12:06:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМасейчик, Е. А. Анализ использования компьютерных сетей и систем в сфере образования / Е. А. Масейчик // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 366 - 367.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4288-
dc.description.abstractSo if needed the «Internet» to the educational process, as they write? So whether you need it as a student of this in unison asserting progressive minds of the state? So there is wide range of training opportunities opening before the statistical average student?To make it easier to understand this question, I propose to highlight the main pros and cons of using in the formation of local and global networks, particularly the «Internet».ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleАнализ использования компьютерных сетей и систем в сфере образованияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Анализ использования.PDF564.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.