Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДюбкова-Жерносек, Т. П.-
dc.date.accessioned2021-05-04T06:17:03Z-
dc.date.available2021-05-04T06:17:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДюбкова-Жерносек, Т. П. Творческое развитие студентов в процессе эвристического обучения / Дюбкова-Жерносек Т. П. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 37–39.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43372-
dc.description.abstractThe role of heuristic learning in the realization of the creative potential and creative activity of students in mastering the content of the typical curriculum "Safety of human vital activity" is analyzed. The result of the open type task is the creation of a materialized product of the student’s own educational activity and the evolution of his personal qualities, knowledge, abilities and experience in the studied area of reality. The student's reflection depicts the development of his internal changes in the process of heuristic learning.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectэвристическое обучениеru_RU
dc.subjectобразовательный процессru_RU
dc.subjectтворческое развитиеru_RU
dc.titleТворческое развитие студентов в процессе эвристического обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyubkova_Zhernosek_Tvorcheskoye.pdf278.61 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.