DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Дюбкова-Жерносек, Т. П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-04T06:17:03Z | - |
dc.date.available | 2021-05-04T06:17:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Дюбкова-Жерносек, Т. П. Творческое развитие студентов в процессе эвристического обучения / Дюбкова-Жерносек Т. П. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 37–39. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43372 | - |
dc.description.abstract | The role of heuristic learning in the realization of the creative potential and creative activity of students in mastering the content of the typical curriculum "Safety of human vital activity" is analyzed. The result of the open type task is the creation of a materialized product of the student’s own educational activity and the evolution of his personal qualities, knowledge, abilities and experience in the studied area of reality. The student's reflection depicts the development of his internal changes in the process of heuristic learning. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | эвристическое обучение | ru_RU |
dc.subject | образовательный процесс | ru_RU |
dc.subject | творческое развитие | ru_RU |
dc.title | Творческое развитие студентов в процессе эвристического обучения | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)
|