DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Канашевич, Т. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-04T07:59:14Z | - |
dc.date.available | 2021-05-04T07:59:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Канашевич, Т. Н. Усиление мотивационно-прикладной составляющей учебно-методического обеспечения как условие формирования профессиональной компетентности будущих специалистов / Канашевич Т. Н. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 62–63. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43379 | - |
dc.description.abstract | The article reveals the possibilities of competence approach implementation in the educational process of higher technical education institution. One of the important aspects of forming professional competence of future specialists is the development of learning and professional motivation. The decision of this problem is offered by means of determining the conditions for updating the structure and content of the methodical system of teaching. The analysis of experimental work results on the example of studying mathematics and physics at BNTU is presented. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | БГУИР | ru_RU |
dc.subject | материалы конференций | ru_RU |
dc.subject | учебно-методическое обеспечение | ru_RU |
dc.subject | профессиональная компетентность | ru_RU |
dc.title | Усиление мотивационно-прикладной составляющей учебно-методического обеспечения как условие формирования профессиональной компетентности будущих специалистов | ru_RU |
dc.type | Статья | ru_RU |
Appears in Collections: | Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)
|