Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43444
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехлебова, О. Ю.-
dc.contributor.authorПечень, Т. М.-
dc.date.accessioned2021-05-05T10:58:21Z-
dc.date.available2021-05-05T10:58:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНехлебова, О. Ю. Компетенции педагога в условиях дистанционного обучения / Нехлебова О. Ю., Печень Т. М. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 119–120.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43444-
dc.description.abstractThe article reveals the features of pedagogical activity in the conditions of distance learning. The authors carried out an analysis, identi-fied the specific causes of the emergence and manifestation of difficulties in the process of professional activity of the teacher in the context of distance learning. The article presents possible ways to solve the problems that teachers face during the implementation of pedagogical activities mediated by remote technologies. The article is intended for distance learning organizers, teachers working in this system, and students.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectпрофессиональная компетентностьru_RU
dc.titleКомпетенции педагога в условиях дистанционного обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nekhlebova_Kompetentsii.pdf267.8 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.