Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеренков, С. Н.-
dc.contributor.authorЧудук, А. В.-
dc.contributor.authorМатвеев, И. Ю.-
dc.date.accessioned2021-05-05T11:13:32Z-
dc.date.available2021-05-05T11:13:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНестеренков, С. Н. Использование математических моделей и методов математической статистики для подготовки расписания занятий / Нестеренков С. Н., Чудук А. В., Матвеев И. Ю. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 30 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Ю. Е. Кулешов [и др.]. – Минск : БГУИР, 2021. – С. 151–152.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43446-
dc.description.abstractCreation of a timetable for a higher education institution is a difficult task that requires a lot of time and effort. The article considers the ways to use mathematical models and math statistics methods for optimization of timetable creation process. More presicely, it will be about ways to speed up the process and make resulting timetable more convenient for students and professors.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectматематическое моделированиеru_RU
dc.subjectматематическая статистикаru_RU
dc.subjectрасписание учебных занятийru_RU
dc.titleИспользование математических моделей и методов математической статистики для подготовки расписания занятийru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesterenkov_Ispolzovaniye.pdf396.34 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.