Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/44991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДунин, А. Т.-
dc.date.accessioned2021-09-02T09:51:17Z-
dc.date.available2021-09-02T09:51:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДунин, А. Т. Алгоритм генерации уровней в играх : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1-40 80 02 / А. Т. Дунин ; науч. рук. М. П. Ревотюк. – Минск : БГУИР, 2021. – 9 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/44991-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectдвоичное разбиение пространстваru_RU
dc.subjectигрыru_RU
dc.titleАлгоритм генерации уровней в играхru_RU
dc.typeАвторефератru_RU
Appears in Collections:1-40 80 02 Системный анализ, управление и обработка информации (по отраслям)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dunin_Algoritm.pdf656.31 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.