Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/45640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБородаенко, Ю. В.-
dc.contributor.authorВишняков, В. А.-
dc.date.accessioned2021-10-19T06:59:50Z-
dc.date.available2021-10-19T06:59:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБородаенко, Ю. В. Развитие интернет-маркетинга и задачи по обучению студентов / Ю. В. Бородаенко, В. А. Вишняков // Инновационные образовательные технологии. – 2012. – № 1 (29). – С. 23–29.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/45640-
dc.description.abstractРассматриваются направления развития Интернет-маркетинга в Беларуси, анализируются основные показатели распространенности в стране интернет-рекламы в сравнении со средними мировыми показателями. Приводятся рекомендации о целях и задачах обучения студентов Интернет-маркетингу.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМинский инновационный университетru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectинтернет-маркетингru_RU
dc.subjectконтекстная рекламаru_RU
dc.subjectinternet-marketingru_RU
dc.subjectcontextual advertisingru_RU
dc.titleРазвитие интернет-маркетинга и задачи по обучению студентовru_RU
dc.title.alternativeInternet-marketing development and objectives of student educationru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationDirections of Internet marketing development in Belarus are observed. Main popularity indicators of the Internet advertising in Belarus are analyzed and compared with the world’s average indicators. Aims and objectives of Internet marketing training of students are recommended.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borodayenko_Razvitiye.pdf709.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.