Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWilliams, E.-
dc.contributor.authorGurinovich, A. B.-
dc.contributor.authorГуринович, А. Б.-
dc.date.accessioned2021-12-03T07:52:59Z-
dc.date.available2021-12-03T07:52:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationWilliams, E. Nigerian banks data analytics / Williams E., Gurinovich A. B. // Информационные технологии и системы 2021 (ИТС 2021) = Information Teсhnologies and Systems 2021 (ITS 2021) : материалы международной научной конференции, Минск, 24 ноября 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Л. Ю. Шилин [и др.]. – Минск, 2021. – С. 178–179.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46143-
dc.description.abstractThis research aims at identifying the factors that play a significant role in the forming of customer behavior toward the brand or the organization.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectdata analyticsru_RU
dc.subjectNigeriaru_RU
dc.titleNigerian banks data analyticsru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:ИТС 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Williams_Nigerian.pdf88.48 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.