Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДроздов, В. С.-
dc.date.accessioned2015-07-16T08:23:16Z
dc.date.accessioned2017-07-20T11:51:44Z-
dc.date.available2015-07-16T08:23:16Z
dc.date.available2017-07-20T11:51:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДроздов, В. С. Влияние цвета и шрифта текста на эффективность рекламы : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1-23 80 08 / В. С. Дроздов ; науч. рук. М. М. Меженная. - Мн.: БГУИР, 2015.- 5 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4633-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectпсихология трудаru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectэффективность рекламыru_RU
dc.titleВлияние цвета и шрифта текста на эффективность рекламыru_RU
dc.typeAbstract of the thesisru_RU
Appears in Collections:1-23 80 08 Психология труда, инженерная психология, эргономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат.pdf399.65 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.