Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorArhipova, L. I.-
dc.date.accessioned2022-05-18T07:40:29Z-
dc.date.available2022-05-18T07:40:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationArkhipova, L. I. Agile marketing: essence and benefits / L. I. Arkhipova // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научный статей VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 11-12 мая 2022 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2022. – С. 22–28.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-7267-19-4-
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46988-
dc.description.abstractThis article is devoted to the Agile Marketing methodology in such aspects as: essence, procedures and benefits. Agile approach was introduced as a flexible way of software development. By breaking down work into small mini projects (sprints), gathering continuous feedback, and allowing for flexibility to adapt to changes, agile helps software teams thrive. Last periods this approach has been so successful that a lot of disciplines, including digital marketing, have started to incorporate Agile practices into their processes.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБестпринтru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectgile marketing Manifestoru_RU
dc.subjectAgile marketingru_RU
dc.subjectproductivityru_RU
dc.subjectteam workru_RU
dc.subjectscrumru_RU
dc.subjectsprintru_RU
dc.subjectAgile toolsru_RU
dc.subjectdigital marketingru_RU
dc.subjectAgile манифест маркетингаru_RU
dc.subjectAgile-маркетингru_RU
dc.subjectпродуктивностьru_RU
dc.subjectкомандная работаru_RU
dc.subjectscrum и sprintru_RU
dc.subjectAgile-инструментыru_RU
dc.subjectцифровой маркетингru_RU
dc.titleAgile marketing: essence and benefitsru_RU
dc.title.alternativeAgile-маркетинг: сущность и преимуществаru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationВ данной статье рассмотрена методология Agile-маркетинга: сущность, принципы, процедуры и выгоды. Agile-подход изначально был внедрен как способ трансформации разработки программных продуктов. Разбивая все работы на мини-проекты (sprint), изучая обратную связь и внедряя гибкий подход к изменениям, создаются условия для успешной командной работы. В последнее время данный подход стал настолько успешным, что многие дисциплины, включая маркетинг, стали инкорпорировать Agile-практику в свои процессы.-
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arkhipova_Agile.pdf967.61 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.