Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPikuza, M. A.-
dc.contributor.authorSamusevich, D. D.-
dc.coverage.spatialМинск-
dc.date.accessioned2022-10-05T12:45:08Z-
dc.date.available2022-10-05T12:45:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPikuza, M. A. The importance of positive influencing in SMM / Pikuza M. A., Samusevich D. D. // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 58-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18–22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 322–324.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48434-
dc.description.abstractThis paper deals with the term SMM, describes its origin and development. The focus is made on the analysis of the connection between the usage of influencing in SMM strategies and audience’s reaction.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectSMMru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectsocial mediaru_RU
dc.titleThe importance of positive influencing in SMMru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pikuza_The.pdf447.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.