Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRahachou, A. A.-
dc.coverage.spatialМинск-
dc.date.accessioned2022-10-06T05:42:55Z-
dc.date.available2022-10-06T05:42:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationRahachou, A. A. Personalized advertising as a means of data collection / Rahachou A. A. // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 58-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18–22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 324–325.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48435-
dc.description.abstractThis paper deals with the future of advertising and how it can affect the privacy of the Internet users. It explains why consumers are so mistrustful of advertisers, and how advertisers can earn back their customers’ trust.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectdata protectionru_RU
dc.subjectinformation securityru_RU
dc.titlePersonalized advertising as a means of data collectionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rahachou_Personalized.pdf437.29 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.