Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуза, М. К.-
dc.coverage.spatialМинск-
dc.date.accessioned2022-10-25T08:52:37Z-
dc.date.available2022-10-25T08:52:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБуза, М. К.  Подготовка квалифицированных IT-специалистов в условиях цифровой трансформации образования = Training of Qualified IT Specialists in the Conditions of Digital Transformation of Education / Буза М. К. // Цифровая трансформация. – 2019. – № 1(6). – С. 81–84. – DOI : https://doi.org/10.38086/2522-9613-2019-1-81-84.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48773-
dc.description.abstractВ статье обсуждаются вопросы подготовки специалистов в сфере информационных технологий. Формулируются и аргументируются требования к работникам, осуществляющим цифровую трансформацию. Предложена динамичная многоуровневая система обучения, обеспечивающая получение качественных знаний обучающимися на каждом уровне.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherГИАЦru_RU
dc.subjectцифровая трансформацияru_RU
dc.subjectинформационные технологииru_RU
dc.subjectкачество знанийru_RU
dc.subjectмногоуровневая система образованияru_RU
dc.subjectучебный процессru_RU
dc.titleПодготовка квалифицированных IT-специалистов в условиях цифровой трансформации образованияru_RU
dc.title.alternativeTraining of Qualified IT Specialists in the Conditions of Digital Transformation of Educationru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationThe article discusses issues of training specialists in the IT industry. The requirements for employees in the field of digital transformation are formulated and argued. A dynamic multi-level learning system is proposed, providing quality knowledge to students at each level of education.-
Appears in Collections:№1(6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buza_Podgotovka.pdf270.09 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.