Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLi BoYi-
dc.contributor.authorHe RunHai-
dc.contributor.authorZhang HengRui-
dc.contributor.authorKhajynava, N. V.-
dc.coverage.spatialМинскru_RU
dc.date.accessioned2023-02-09T11:50:35Z-
dc.date.available2023-02-09T11:50:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citation将视频多模态情感分析运用在临床抑郁检测中 / BoYi Li [et al.] // Новые горизонты - 2022 : сборник материалов IX Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, Минск, 10-11 ноября 2022 г. / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 282-283.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/49956-
dc.description.abstractThe current clinical diagnosis of depression in the medical community relies on self-rating scales and physician interviews, but this approach is limited by the expertise of clinicians and the uneven distribution of medical resources. This paper proposes the use of video multimodal techniques in clinical diagnosis, aiming to improve the efficiency and accuracy of depression detection in clinical settings.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБНТУru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.title将视频多模态情感分析运用在临床抑郁检测中ru_RU
dc.title.alternativeПрименение видеомультимодального анализа настроения человека для выявления клинической депрессииru_RU
dc.typeArticleru_RU
local.description.annotationТекущая клиническая диагностика депрессии в медицинском сообществе основывается на шкалах самооценки и опросах врачей, но этот подход ограничен опытом врачей и неравномерным распределением медицинских ресурсов. В этой статье предлагается использовать видеомультимодальные методы в клинической диагностике с целью повышения эффективности и точности выявления депрессии в клинических условиях.ru_RU
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BoYi_Primenenie.pdf786.3 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.