Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDymova, A. S.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-20T07:18:00Z-
dc.date.available2023-09-20T07:18:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationDymova, A. S. The importance of colour in advertising / A. S. Dymova // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 375–377.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52905-
dc.description.abstractThe importance of colour in advertising is presented in the paper. Valuable insights into how it can be used effectively to capture consumer attention, convey messages, and achieve marketing objectives are described.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectcolouren_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.titleThe importance of colour in advertisingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dymova_The.pdf552.76 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.