Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKarniukhina, T. V.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-22T06:05:39Z-
dc.date.available2023-09-22T06:05:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKarniukhina, T. V. The power of nostalgic marketing / T. V. Karniukhina // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 383–384.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52924-
dc.description.abstractThe paper aims to verify the extent of the impact of nostalgia as an effective and modern phenomenon in marketing. It examines the mechanism of nostalgic marketing, the influence of nostalgia on different types of products and its role during the pandemic.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectnostalgic marketingen_US
dc.titleThe power of nostalgic marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karniukhina_The.pdf272.77 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.